brucelee wrote:
Испадам дебил сад што ћу ти на ово одговорити...али ок покушаћу.
Ако је имао трип да каже хеј тражим Бога, православац сам, онда се то не ради на тај начин.
Није проблем што му је заштитник св. Јован Крститељ, него зато што каже да му је он заштитник и да онда му клече и пуше клинке, не знам како не конташ да то не иде...
То је као да кажеш еј добар сам, много сам добар човек, ево јуче сам дао хероин за џабака клинцу о 12 година, пази колико сам добар лик. И онда да имаш неког ретарда који ће рећи брате који је он цар, еј тај клинац није имао сома дингера и овај му је дао, а онда ће неко да каже па није цар због тога, он је дао дрогу детету, али ће овај први да каже јесте али за џ, који цар...
Ова песма може утицати, али на скроз погрешан начин, скроз погрешну перцепцију, као што муслимани имају погрешну перцепцију своје вере па мисле да је смисао те вере истребљење не-муслимана, тако и ово, могуће да ће некога заинтересовати за православље, али тај ће само урадити тетоважу св. Василија, Острога или Богородице и знати да покаже три прста, а за то време ће сматрати да је смисао живота у јебању, да је смисао живота и битноћа живота само у парама, да је битно да ли је мек или стејк, да је битно да ли има пара за бифтек.
Реп музика има сасвим други смисао, реално наравно има претеривања, али претеривање не треба да буде једнакост са том музиком. Ту требаш да описујеш неки свој живот, нешто што си видео, нешто што си прошао, а не да из песме у песму се гасираш и објашњаваш да си оно што ниси.
И не можеш да поредиш БС никако, јер прво трају 21 годину, друго на једну такву надолази 15 песама са поентом и смислом, а овде је потпуни бесмисао.
Tebra, raspravljaš se sa likom koji kaže da suril ima poučne tekstove, jednostavno na takve ljude ne treba obraćati pažnju, jer ono... slušaju surila i njemu slične, valjda je to dovoljno...