навијај wrote:bojan23 wrote:Шта хоће они? Колико сам ја разумео смета им конкуренција у суштини?
Такси је у БГ-у прескуп, ако ће убер, кар го и слични да спусте цену и да уредно плаћају порез држави, нека регуларни таксисти нестану ко их јебе.
Смета им нефер конкуренција.
Град је проценио да му треба 6000 таксиста и толико је дозвола и дао. За њу су морали да заврше Ц возачку и ваљда још нешто на саобраћајном. Естетске, техничке све прегледе морају да полажу сваке године, да плаћају порезе итд.
Притом се и овако ограничен број возача и не дави у приходима.
Е сад с овом апликацијом сваки блејач са Б дозволом и аутом постаје такси возач кад му затреба кинта или кад заврши преподне са својим главним послом тако да теоретски може да се појави 50000 нових таксиста. Они наравно не морају да полажу ништа, иду на прегледе, плаћају итд. и логично је сасвим да је и њихова вожња јефтинија од профи такси возача.
Оно што удружења траже, колико ја капирам, је да апликација не смета ништа али да она за возаче мора да користи званичне профи такси возаче а не било ког лика с колима коме је то споредни посао и не занима га колико је плаћен.
Теби желим шта год да радиш да ти се спусти цена рада како кажеш и да нестанеш са тржишта. поз
Kakav je ovo spin... znaci nije nefer prema korisnicima taksija u BG da mogu da rade sta im se hoce, jer znaju da nemaju konkurenciju, a onda kad se ona pojavi - i to u formi da je mnooogo bolja od postojecih taksi usluga, e onda se kuka, znate pa porodice nase itd. Oni verovatno misle na porodice svojih musterija kad im opale petu tarifu, pa ovi ako provale, onda se prave mutavi, ja izvini mislio sam da si stranac (2 puta mi se desilo u prethodna 2 meseca u BG). Car:go/Uber i slicne aplikacije ti nude kompletnu transparentnost - Ko te vozi (imenom, prezimenom, slikom), koja kola vozi, kako je ocenjen od drugih musterija, koliko ce te voznja kostati itd. Sto taksi udruzenja nisu razmisljala i pokusala da uvedu nesto novo , cime bi uspeli da poboljsaju kvalitet svojih usluga ? mogli su da unajme softver inzenjere da im odrade slicnu aplikaciju - al naravno, tada ne bi bilo toliko sibanja po usima stranaca kad stignu na aerodrom, lupanja proizvoljnih tarifa itd. I da, (skoro) svaki blejac sa polozenom B dozvolom je sposoban da bude taksi vozac. Nemojmo praviti od toga nuklearnu fiziku. 5 godina koristio Uber u Americi, nijedan jedini problem nisam imao, niti neprijatno iskustvo.