The Pacifier
https://www.imdb.com/title/tt0395699/?ref_=rt_li_tt - jedan krajnje lagani film, a i posto je iz 2005. godine razumljivo je da nije isto gledati ga 2021. i 2005. isto. Za ubijanje vremena. Reklo bi se isuvise lagano.....ovo je onaj film za termin nedelja, PINK 10h. Ako se neko seca pre nekih 15-20 godina.
Three Identical Strangers
https://www.imdb.com/title/tt7664504/?ref_=rt_li_tt - prvo ovo je jedan film posle kog mi dugo nije bilo dobro. Pre svega svako da ga pogleda. Igrano-dokumentarni je sa brdo realnih snimaka ubacenih. Bila bi velika greska da ista pisem posto cu odmah otkriti mnogo. Ponavljam gledajte ovo
OBAVEZNO!!!! I bas napisite koju recenicu o njemu kad odgledate, zivo me zanima kako ste videli sve ovo.
The Social Dilemma
https://www.imdb.com/title/tt11464826/?ref_=rt_li_tt - dokumentarac o socijalnim mrezama. Ok je film i ok je prica.
Happy People: A Year in the Taiga
https://www.imdb.com/title/tt1683876/?ref_=rt_li_tt - ovo je dokumentarac o ljudima koji zive po Tajgama u Sibiru. Jedan od boljih koji sam gledao te vrste. Ovo je zapravo skracena verzija mini serije od 4 epizode, ali tu seriju nisam uspeo da pronadjem. Za prevod verovatno ce trebati vise muke ali i osnova Engleskog je dovoljna za gledanje. p.s. znam da ima posebno mesto za dokumentarne i animirane filmove ali stvarno ne mogu da pise sve odvojeno, a moderatori neka brisu ako sta narusava forum
Diarios de motocicleta
https://www.imdb.com/title/tt0318462/?ref_=rt_li_tt prica o doktoru iz Argentine koji krece na put motorom sa svojim drugarom od juga do severa Juzne Amerike. Zapravo je to Ce Gevara. Film iz 2004. nasiroko poznat a eto ja ga tek sad odgledah. Dobar svakako.
Da 5 Bloods
https://www.imdb.com/title/tt9777644/?ref_=rt_li_tt - jedno veliko sranje od filma. Dok sam gledao trejler bas sam mislio da je ludilo film, sjajna prica.....kako sve to lepo upakuju u 2-3 minuta. Eto, po vise puta se ponavlja ona da ako je dobar trejler ne mora znaciti da ce biti dobar i film. O cemu se radi? Naime ratni drugari se vracaju u Viijetnam posle xy godina da pronadju zlato koje su sakrili za vreme rata. Ocena 6.5 a realna 3
Bad Trip
https://www.imdb.com/title/tt9684220/?ref_=rt_li_tt - dok sam gledao ovo mislio sam Boze sto li uopste gledam, kakva glupost. Medjutim kako sam krenuo reko ajde da izguram do kraja. Ne traje 4h pa da prekidam. Medjutim tek kada se film zavrsio objavili su neke stvari pa mi je sve to doslo kao nemoguce.
Ava
https://www.imdb.com/title/tt8784956/?ref_=rt_li_tt - ne volim crvenokose zene ali Jessica Chastain mi je nekako posebno sexy. Dobar film, tajni agenti, obavestajci, kontraobavestajci picke materine i ostalo.
Honest Thief
https://www.imdb.com/title/tt1838556/?ref_=rt_li_tt - standardana prica gde je Liam Neeson. Pljackanje banki, agenti policije.....reklo bi se standardno za njegove filmove.
Project Power
https://www.imdb.com/title/tt7550000/?ref_=rt_li_tt - generalno dobar film. Cak mislim da zasluzuje i vecu ocenu. Lek za neku vrstu moci, trgovina sa istim....dovoljno od mene
Tenet
https://www.imdb.com/title/tt6723592/?ref_=rt_li_tt - jako konfuzan film, cak nije lose i dva puta ga pogledati. Mislim da je nemoguce sve pohvatati iz prve. Malo podseca na onaj sa Di Kapriom kada ulazi u snove ili kako vec. Svakako dobar i vredan gledanja.
Tesla
https://www.imdb.com/title/tt5259822/?ref_=rt_li_tt - pisao sam pa da se ne ponavljam svaki put, sve sto ima sa Teslom a naletim trudim se da pogledam. Nema potrebe da pisem previse.
The War with Grandpa
https://www.imdb.com/title/tt4532038/?ref_=rt_li_tt - De Niro, komedija, moze da se pogleda ali iskreno ima i boljih.
The Midnight Sky
https://www.imdb.com/title/tt10539608/?ref_=rt_li_tt - film koji me je jako razocarao, ili sam pak ja previse ocekivao. Tanko u svakom smislu pa slobodno preskocite.
The One and Only Ivan
https://www.imdb.com/title/tt3661394/?ref_=rt_li_tt - volim filmove gde ozive zivotinje jos kada se tome doda da je istinita prica onda je to super. Mozda se nece bas svakom svideti ali sto se mene tice sasvim korektno. Naime cirkus, zivotinje, njihov zivot tamo....
Greenland
https://www.imdb.com/title/tt7737786/?ref_=rt_li_tt - nit dobar nit los, mogu Batlerovi filmovi da budu dosta bolji. Ali ukratko, kraj sveta, spasavanje zive glave....eto.
Unhinged
https://www.imdb.com/title/tt10059518/?ref_=rt_li_tt - prosto film te tera da razmisljas na kakvu sve budalu mozes naleteti na ulici. Mislim da sam napisao i previse. Ok je film.
Koridor '92
https://www.imdb.com/title/tt12585384/?ref_=rt_li_tt - film pominjan ovde vec. Da se ne ponavljam. Prosto, sve sto je uradili Sladjana Zaric treba se pogledati.
Otac
https://www.imdb.com/title/tt9048802/?ref_=rt_li_tt - razvlaci se kroz medije, verovatno je vecina gledala tako da....
Let Him Go
https://www.imdb.com/title/tt9340860/?ref_=rt_li_tt - daleko od loseg a isto tako daleko od savrsenog. Zanimljiva prica, pre svega teska porodicna prica, Kevin Kostner jako dobar. Mislim da zasluzuje vecu ocenu.
Mandariinid
https://www.imdb.com/title/tt2991224/?ref_=rt_li_tt - trazio sam film koji je mogao najbolje da mi priblizi situaciju tamo. Tesko da je to taj ali bolji nisam uspeo da pronadjem. Gruzija, sukob, Abkhazia region....
The New Mutants
https://www.imdb.com/title/tt4682266/?ref_=rt_li_tt - mozda i najlosiji do sada iz serijala Mutanata. Nesto izmedju bolnice i ludnice,.....
Dara iz Jasenovca
https://www.imdb.com/title/tt10554232/?ref_=rt_li_tt - eto, tek da upisem i taj film
Tom and Jerry
https://www.imdb.com/title/tt1361336/?ref_=rt_li_tt - delom animirani delom igrani, pa ga zato ubacujem ovde. Vodio klince u bioskop da gledamo svi, oni se smejali ja bio srecan... gledajte svakako.
Ime naroda
https://www.imdb.com/title/tt11083384/?ref_=rt_li_tt - svako ga treba pogledati. Nekako sam misljenja da ne poznajemo dovoljno svoju istoriju. Naravno da nisam znao bas sve detalje pa dobro dodje jos nesto novo da se nauci.
Murder Mystery
https://www.imdb.com/title/tt1618434/?ref_=rt_li_tt - hteli su kroz prizmu komedije da odrade misteriju slicnu nekim drugim filmovima. Nije bas da im je uspelo a nije bas ni da je krs. I opet se ponavlja da Adam Sendler najbolje radi komediju. Bas kad ne znate sta a vi gledajte.
Gomorra
https://www.imdb.com/title/tt0929425/?ref_=rt_li_tt - dugo sam odbijao da pogledam zato sto nisam gledao seriju. A kako se serija ne zavrsava odgledah i nesto nisam preterano odusvljen.
Quo vadis, Aida?
https://www.imdb.com/title/tt8633462/?ref_=rt_li_tt - kao veliki zaljubljenik u film naravno da sam odgledao a najvise iz znatizelje. Ima po netu dosta snimaka pa sami uporedite i presudite a ja sam onako patriotski dao KECA.
Pelé: Birth of a Legend
https://www.imdb.com/title/tt0995868/?ref_=rt_li_tt - dosta dobar film o Peleu. Nisam skoro nasa nesto slicno da je o njemu izaslo pa ako vas zanima zivot Pelea pogledajte ga.
Gongjak
https://www.imdb.com/title/tt8290698/?ref_=rt_li_tt - jedan od boljih kosookih filmova koje sam pogledao u poslednje vreme. Istinita prica o ubacivanju agenata iz Severne u Juznu Koreju i obratno a sve to preko Kine. Vredi gledanja.
Adoration
https://www.imdb.com/title/tt2103267/?ref_=rt_li_tt - odgledah na preporuku, konkretno radi se o tome da dva ortaka peglaju keve jedan drugom. Keve najbolje drugarice i svi u tom cetvorouglu sve znaju. Nije bas za gledanje sa familijom uvece uz kokice.
Dronningen
https://www.imdb.com/title/tt8378126/?ref_=rt_li_tt - ako ste u pretrazivacu na porno sajtovima cesto kucali stepmom onda ce vas ovaj film svakako zanimati. Lik pegla caletovu drugu zenu ali nevezano za to film je jako dobar.
7-beon-bang-ui seon-mul
https://www.imdb.com/title/tt2659414/?ref_=rt_li_tt - film jako visoko ocenjen ali nije me toliko odusevio. Iz kategorije kosookih, gde lik sa odredjenim psihickim problemima zivi sa malom cerkom i smestaju mu ubistvo. Zavrsava u zatvoru i tu pocinje prica. Ako sam dobro ispratio ima i Americka verzija ali nisam gledao.
Coming 2 America
https://www.imdb.com/title/tt6802400/?ref_=rt_li_tt - nastavak svima dobro poznatog filma samo sto je ovog puta u pitanju kontra smer. Sedite, gledajte mozda vam se svidi a mozda i ne.
Brian Banks
https://www.imdb.com/title/tt3920820/?ref_=rt_li_tt - jedan sjajan film koji pokazuje kako moze zivot da ti se sjebe a da nisi toliko ti ni krivac i isto tako kako se covek posle svega uzdigne i ostvari svoje snove. Odlican film.
Love and Monsters
https://www.imdb.com/title/tt2222042/?ref_=rt_li_tt - film dosta podseca na film Zombilend. Dosta slicna prica gde verujem da ce cak i nastavka biti. Film ko film nista spec.
Yesterday
https://www.imdb.com/title/tt8079248/?ref_=rt_li_tt - lik, lokalni muzicar dozivljava saobracajnu nesrecu i nakon oporavka shvata da niko nikada nije cuo za Bitlse i krece da svira njihove pesme gde pravi sjajnu muzicku karijeru. U sustini jako blag film.
The Last Black Man in San Francisco
https://www.imdb.com/title/tt4353250/?ref_=rt_li_tt - jedno tesko sranje do filma, bukvalno bacenih 2 sata.
Peter Rabbit
https://www.imdb.com/title/tt5117670/?ref_=rt_li_tt - opet ta kombinacija ozivljavanja zivotinja koja se meni jako svidja. Uskoro izlazi i drugi deo pa kada se nakupi podosta filmova pisem utiske.