Бајсологија
Бајсологија
Неколицина је показала интересовање за покретање теме о бициклизму генерално, па се овде могу размењивати мишљења на ту тему, а у то спадају сама вожња, руте, поправка и одржавање бицикала, алати, делови, опрема, помоћ око куповине, исхрана, суплементација итд. Лично сам дубоко загазио у све што је везано за бициклизам, ушло у крв и довиђења, чиста страст. Све ме интересује, тако да сам у позицији и на услузи да одговорим на скоро сва питања на ту тему.
Почећу одговором ЕлПадрину који ''изгори'' након 20-30 км. Не знам засигурно, али претпостављам да је у питању проблематичан стил вожње, конкретно проблем каденце. Укратко, каденца је број обртаја педала у минути и један је од најбитнијих фактора у самој вожњи. Грешка коју безмало сви почетници праве је та да брзину на бајсу желе да постигну преношењем велике силе на педале, тј. јаким гажењем у тежем степену преноса и тада је њихова каденца 30-50. То је одличан начин да брзо изгоре мишићи, поготово предња ложа, да се сјебу колена и зараде упале. Спрам човекове природе, највише кардиваскуларног и дисајног система, за једног рекреативца је идеална каденца око 90 обртаја у минути. Нема крутог правила по питању каденце, прилично је индивидуална, неком више прија 80, неком 100, али то је неки оквир до којег је дошла наука која се тиме бави. Професионалци возе каденцу и 120. Значи савет за Ел падрина, да не би брзо изгорео, вози у једном или два степена лакшем преносу, а постепено, временом повећај број обртаја. У почетку ће ти се чинити немогуће, јер виша каденца захтева више кисеоника, осетићеш да ти фали ваздуха, гушићеш се, али то није ништа чудно, то се тренира и временом бива све лакше. Да раздвојимо да не буде забуне, каденца као фактор скоро и да није битна за вожњу по граду, јер се ради о краћим релацијама од по неколико километара, али за дуже вожње ван града је од изузетне важности. Када је каденца у правилном оквиру, издржљивост ће бити на високом нивоу, моћи ће се прећи већа километража, штедеће се колена и мишићи, опоравак до следеће вожње ће бити знатно краћи. Значи прва ствар која се саветује свим почетницима, је да пораде на фактору каденце, мање силовања педала - више ротације. Педалање није преса, није чучањ, и не треба примењивати толику силу у вожњи, контрапродуктивно је. Без правилне каденце, нема квалитетне вожње.
Можда сам и омашио са одговором ЕлПадрину, али питање каденце је свакако веома значајно у самој вожњи и свако ко улази у свет бициклизма се треба позабавити том проблематиком. Више о фактору каденце можете прочитати овде http://www.ciklonaut.com/Kakovako/Kadenca.htm
Почећу одговором ЕлПадрину који ''изгори'' након 20-30 км. Не знам засигурно, али претпостављам да је у питању проблематичан стил вожње, конкретно проблем каденце. Укратко, каденца је број обртаја педала у минути и један је од најбитнијих фактора у самој вожњи. Грешка коју безмало сви почетници праве је та да брзину на бајсу желе да постигну преношењем велике силе на педале, тј. јаким гажењем у тежем степену преноса и тада је њихова каденца 30-50. То је одличан начин да брзо изгоре мишићи, поготово предња ложа, да се сјебу колена и зараде упале. Спрам човекове природе, највише кардиваскуларног и дисајног система, за једног рекреативца је идеална каденца око 90 обртаја у минути. Нема крутог правила по питању каденце, прилично је индивидуална, неком више прија 80, неком 100, али то је неки оквир до којег је дошла наука која се тиме бави. Професионалци возе каденцу и 120. Значи савет за Ел падрина, да не би брзо изгорео, вози у једном или два степена лакшем преносу, а постепено, временом повећај број обртаја. У почетку ће ти се чинити немогуће, јер виша каденца захтева више кисеоника, осетићеш да ти фали ваздуха, гушићеш се, али то није ништа чудно, то се тренира и временом бива све лакше. Да раздвојимо да не буде забуне, каденца као фактор скоро и да није битна за вожњу по граду, јер се ради о краћим релацијама од по неколико километара, али за дуже вожње ван града је од изузетне важности. Када је каденца у правилном оквиру, издржљивост ће бити на високом нивоу, моћи ће се прећи већа километража, штедеће се колена и мишићи, опоравак до следеће вожње ће бити знатно краћи. Значи прва ствар која се саветује свим почетницима, је да пораде на фактору каденце, мање силовања педала - више ротације. Педалање није преса, није чучањ, и не треба примењивати толику силу у вожњи, контрапродуктивно је. Без правилне каденце, нема квалитетне вожње.
Можда сам и омашио са одговором ЕлПадрину, али питање каденце је свакако веома значајно у самој вожњи и свако ко улази у свет бициклизма се треба позабавити том проблематиком. Више о фактору каденце можете прочитати овде http://www.ciklonaut.com/Kakovako/Kadenca.htm
Re: Бајсологија
evo da bacim fotke sa svojih prošlogodišnjih vožnji
pošto sam iz Banata, bajs vozim od treće - četvrte godine, počev od tricikla, zatim žutog ponike, pa nadalje
tamo svaka pristojna kuća ima najmanje tri bicikla
kao što rekoh, ove godine je završena staza ZR - Temišvar, tj. naš deo, dok su Rumuni svoj odradili još pre 5-6 godina
sad se čeka otvaranje granica i izgradnja prelaza ovde - donji deo je naš, ovaj iznad rumunski https://i.imgur.com/Yfaeg1D.jpg
mnogo dobar posao je urađen, odlična je staza
ima 80km od ZR-a do Temišvara tom stazom, to se izveze za 4-5 sati u vrh glave, na dobrom biciklu i za još manje vremena
mene jebe to što sam u Beogradu, ali sigurno ću izdvojiti vreme da se bar jednom provozam tom rutom kad stigne lepo vreme i kad promenim bicikl
Spoiler:
pošto sam iz Banata, bajs vozim od treće - četvrte godine, počev od tricikla, zatim žutog ponike, pa nadalje
tamo svaka pristojna kuća ima najmanje tri bicikla
kao što rekoh, ove godine je završena staza ZR - Temišvar, tj. naš deo, dok su Rumuni svoj odradili još pre 5-6 godina
sad se čeka otvaranje granica i izgradnja prelaza ovde - donji deo je naš, ovaj iznad rumunski https://i.imgur.com/Yfaeg1D.jpg
mnogo dobar posao je urađen, odlična je staza
ima 80km od ZR-a do Temišvara tom stazom, to se izveze za 4-5 sati u vrh glave, na dobrom biciklu i za još manje vremena
mene jebe to što sam u Beogradu, ali sigurno ću izdvojiti vreme da se bar jednom provozam tom rutom kad stigne lepo vreme i kad promenim bicikl
Re: Бајсологија
Evo ja bih voleo da podrzim temu, pa i da napisem par stvari za pocetnike koji kupuju bicikl za voznju po gradu. Novi Sad je idealan grad za bajs, cak i sada po zimi - uz neke podgace, kapuljacu koja ne prekriva periferni vid i rukavice, sasvim je dovoljno da se predje 5,6 km do posla, drugara, ribe itd...
Elem, sto se tice kupovine bajsa, siroko bih zaobisao jeftine Polar i Capriolo modele, jer izadje reklama za 19.999 pa kao vidi, nije los. Ja 2 meseca trazenja bajsa na oglasima, zamalo da pokleknem, ali me je drugar koji vozi brevet odgovorio. Drugi drugar je kupio jeftinog Polara, bajs se posle 2 meseca raspao, ali bukvalno, od kocnice, sica, pedala, glave zadnjeg tocka. Tako da je moj predlog, gledajte polovno, minimalna cifra od jedno 150e (mada sada i vise) za polovan je granica. Pa ko sta voli, i prema potrebama.
I da, obavezno obratiti paznju na velicinu rama i kasnije podesavanje visine sedista, i visine kormana. Na pocetku vam mozda nece smetati, ali kasnije ce sigurno krenuti bol ili u kolenima, zglobovima, podlakticama...
Elem, sto se tice kupovine bajsa, siroko bih zaobisao jeftine Polar i Capriolo modele, jer izadje reklama za 19.999 pa kao vidi, nije los. Ja 2 meseca trazenja bajsa na oglasima, zamalo da pokleknem, ali me je drugar koji vozi brevet odgovorio. Drugi drugar je kupio jeftinog Polara, bajs se posle 2 meseca raspao, ali bukvalno, od kocnice, sica, pedala, glave zadnjeg tocka. Tako da je moj predlog, gledajte polovno, minimalna cifra od jedno 150e (mada sada i vise) za polovan je granica. Pa ko sta voli, i prema potrebama.
I da, obavezno obratiti paznju na velicinu rama i kasnije podesavanje visine sedista, i visine kormana. Na pocetku vam mozda nece smetati, ali kasnije ce sigurno krenuti bol ili u kolenima, zglobovima, podlakticama...
Re: Бајсологија
U pocetku nema neke veze sa bajsom, tacnije nema nikakve ali kasnije itekako. Kada zaglavite u prevozu ili dok cekate nesto toplo preporucuje. Fantasticno napisano. Nisam ja da se razumemo ali vi racunajte kao da jesam
http://ugljo.blogspot.com/2010/02/neizvesnost.html?m=1
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
http://ugljo.blogspot.com/2010/02/neizvesnost.html?m=1
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Re: Бајсологија
Evo par nekih voznji koje planiram za ovo leto:
Prva: Raska-Golija-Ivanjica-Kraljevo
- 160km ali imajte u vidu penjanje na nesto preko 1800m
Druga: Kraljevo-Goc-Stanisinci-Josanicka Banja-Kopaonik
- oko 120km prvo penjanje na nekih 1200m a onda ponovno penjanje ali na Kopaonik
Treca: Skoplje-Tetovo-Gostivar-Kicevo-Ohrid
- ovo ce biti i moj najveci poduhvat do sada, ne obecavam da cu uspeti ali svakako cu se potruditi. Naime islo bi nas nekoliko. Vozom do Skoplja i onda odatle pravac Ohrid. To bi bilo nekih 180km. Planiramo dan-dva tu da ostanemo i onda dalje da se spustimo do Trpejca (sto je nekih 20km) i zatim preko Nacionalnog Parka Galicica da predjemo u Otesevo. Ne znam zasto ali google maps mi ne spaja ta dva mesta a pohvatao sam slike i vidim da je put vise nego korektan. I na kraju odatle pravac Bitolj (45km). Tu hvatamo voz i nazad za Srbiju.
Sve ove voznje su jednodnevne i iskreno strah me je duzih voznji od toga. Ako poznajete nekog da je isao ovim putem (na Makedoniju mislim) ne bi bilo lose da bacite koju. Svaka informacija bi znacila.
Za sada najveci problem su nam bicikle u medjunarodnim vozovima posto nisu predvidjene. Imamo rezrvnu soluciju, da stignemo do Preseva, tu izadjemo i predjemo granicu do Kumanova ili vec nekog najblizeg mesta gde bismo uhvatili voz za Skoplje. Satnicu vozova nismo nesto gledali posto do tada ce se menjati vise puta
- par slika tog dela Trpejca-Otesevo preko Galicice
https://earth.app.goo.gl/JYDPoY
https://earth.app.goo.gl/fnHwph
https://earth.app.goo.gl/mA9dhV
To je to za sad, ima jos nekih stvari ali mislim da vam ne bi bilo interesantno.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Prva: Raska-Golija-Ivanjica-Kraljevo
- 160km ali imajte u vidu penjanje na nesto preko 1800m
Druga: Kraljevo-Goc-Stanisinci-Josanicka Banja-Kopaonik
- oko 120km prvo penjanje na nekih 1200m a onda ponovno penjanje ali na Kopaonik
Treca: Skoplje-Tetovo-Gostivar-Kicevo-Ohrid
- ovo ce biti i moj najveci poduhvat do sada, ne obecavam da cu uspeti ali svakako cu se potruditi. Naime islo bi nas nekoliko. Vozom do Skoplja i onda odatle pravac Ohrid. To bi bilo nekih 180km. Planiramo dan-dva tu da ostanemo i onda dalje da se spustimo do Trpejca (sto je nekih 20km) i zatim preko Nacionalnog Parka Galicica da predjemo u Otesevo. Ne znam zasto ali google maps mi ne spaja ta dva mesta a pohvatao sam slike i vidim da je put vise nego korektan. I na kraju odatle pravac Bitolj (45km). Tu hvatamo voz i nazad za Srbiju.
Sve ove voznje su jednodnevne i iskreno strah me je duzih voznji od toga. Ako poznajete nekog da je isao ovim putem (na Makedoniju mislim) ne bi bilo lose da bacite koju. Svaka informacija bi znacila.
Za sada najveci problem su nam bicikle u medjunarodnim vozovima posto nisu predvidjene. Imamo rezrvnu soluciju, da stignemo do Preseva, tu izadjemo i predjemo granicu do Kumanova ili vec nekog najblizeg mesta gde bismo uhvatili voz za Skoplje. Satnicu vozova nismo nesto gledali posto do tada ce se menjati vise puta
- par slika tog dela Trpejca-Otesevo preko Galicice
https://earth.app.goo.gl/JYDPoY
https://earth.app.goo.gl/fnHwph
https://earth.app.goo.gl/mA9dhV
To je to za sad, ima jos nekih stvari ali mislim da vam ne bi bilo interesantno.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Re: Бајсологија
Kibiców wrote:Druga: Kraljevo-Goc-Stanisinci-Josanicka Banja-Kopaonik
- oko 120km prvo penjanje na nekih 1200m a onda ponovno penjanje ali na Kopaonik
Бревет из 2019., мој први. Крушевац - Врњачка Бања - пењање на Гоч - спуст нешто даље од Митровог поља - пењање на Козницу - спуст до Јошаничке Бање - Пењање на Копаоник, спуст на Брус - Александровац - Крушевац. Све укупно 60-ак км у успонима.
Re: Бајсологија
city scottRođaci wrote:koje bicikle vozite?
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
- Џими Заказака
- Posts: 187
- Joined: Mon Feb 29, 2016 9:58 pm
Re: Бајсологија
Право освежење од теме, делује ми да би могла да ме мотивише да се мало више посветим овоме.
Имао сам до пре неколико година пар "излета" у озбиљније туре, издвојио бих рецимо Нови Сад - Бачка Паланка - Илок (прелазак границе два пута) - назад кроз Срем (Нештин, Сусек... Беочин - НС). Или рецимо преко Петроварадина и Карловаца на Банстол, па десно партизанским путем до Венца и доле за град... Или изађем на насип па пичим тамо до иза Бегеча и назад. Али морам признати да се добрих годину дана нисам ни на Венац попео, иако у свим месецима осим зимских бицикл користим готово свакодневно до посла и назад.
Возим прилично скроман бицикл, имам га већ неких 6 година.
http://www.bikeland.rs/bicikle/trakking ... eleno/1247
Међутим, оно што би (поред покретања ове теме на форуму) могло да буде прекретница јесте то што сам пре неколико месеци коначно успео да дођем у посед гараже у својој згради, тако да сада место за безбедно складиштење неког озбиљнијег бицикла није више ограничавајући фактор. С тим у вези, шта бисте ми препоручили да узмем? Нисам у трипу неких офроуд вожњи по шуми, дакле искључиво асфалт, али различити нивои елевације... Нисам ни неко ко би јурио просечну брзину, приоритет би био боравак у природи и што је могуће комфорнија вожња на дуже стазе. Не бежим ни од половног бицикла ако је озбиљан продавац и ако је комплетно сервисиран и сређен... Буџет би био до 500е рецимо.
Имао сам до пре неколико година пар "излета" у озбиљније туре, издвојио бих рецимо Нови Сад - Бачка Паланка - Илок (прелазак границе два пута) - назад кроз Срем (Нештин, Сусек... Беочин - НС). Или рецимо преко Петроварадина и Карловаца на Банстол, па десно партизанским путем до Венца и доле за град... Или изађем на насип па пичим тамо до иза Бегеча и назад. Али морам признати да се добрих годину дана нисам ни на Венац попео, иако у свим месецима осим зимских бицикл користим готово свакодневно до посла и назад.
Возим прилично скроман бицикл, имам га већ неких 6 година.
http://www.bikeland.rs/bicikle/trakking ... eleno/1247
Међутим, оно што би (поред покретања ове теме на форуму) могло да буде прекретница јесте то што сам пре неколико месеци коначно успео да дођем у посед гараже у својој згради, тако да сада место за безбедно складиштење неког озбиљнијег бицикла није више ограничавајући фактор. С тим у вези, шта бисте ми препоручили да узмем? Нисам у трипу неких офроуд вожњи по шуми, дакле искључиво асфалт, али различити нивои елевације... Нисам ни неко ко би јурио просечну брзину, приоритет би био боравак у природи и што је могуће комфорнија вожња на дуже стазе. Не бежим ни од половног бицикла ако је озбиљан продавац и ако је комплетно сервисиран и сређен... Буџет би био до 500е рецимо.
Re: Бајсологија
Budzet za bicikl ili i za bicikl i za opremu?
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
- Џими Заказака
- Posts: 187
- Joined: Mon Feb 29, 2016 9:58 pm
Re: Бајсологија
Шта сматраш под опремом? Имам једне оне гаће са сунђером испод јаја, и преко тога обучем шорц или тренерку... И то је то од опреме што сам икада користио. Ајде да кажем да је то неки укупан буџет, изузимајући ствари које нису неопходне у почетку па могу да се узимају сукцесивно.
Re: Бајсологија
Marker ce mozda malo bolje da ti ispise a ja cu ono sto ja nosim.
Kaciga, naocare, rukavice, dobar ranac, rezervna unutrasnja guma, oprema za menjanje i lepljenje iste, pumpa, svetla,...ima dosta "sitnica".
Garderobu si vec pominjao pa da se ne ponavljam tu.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Kaciga, naocare, rukavice, dobar ranac, rezervna unutrasnja guma, oprema za menjanje i lepljenje iste, pumpa, svetla,...ima dosta "sitnica".
Garderobu si vec pominjao pa da se ne ponavljam tu.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Re: Бајсологија
Ne znam zasto nema edit.
Zaboravih torbice, jako su bitna stvar da rasteretis ledja plus za dugacke voznje bisage. Ne koristim ih ali nisu lose svakako. Sto se obuce tice ja obujem klasicne patike, ali vidim da ljudi i tu uzimaju nesto ozbiljnije. Jedan moj drugar nosi rezervne pedale, ja ih nemam ali eto, da pomenem i to.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Zaboravih torbice, jako su bitna stvar da rasteretis ledja plus za dugacke voznje bisage. Ne koristim ih ali nisu lose svakako. Sto se obuce tice ja obujem klasicne patike, ali vidim da ljudi i tu uzimaju nesto ozbiljnije. Jedan moj drugar nosi rezervne pedale, ja ih nemam ali eto, da pomenem i to.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Re: Бајсологија
Cannondale sl2Rođaci wrote:koje bicikle vozite?
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Бајсологија
Ево га мој, није овај са слике, ал иста боја, исто све, није ми при руци тренутно да га сликам...
Re: Бајсологија
Џими Заказака wrote:С тим у вези, шта бисте ми препоручили да узмем? Нисам у трипу неких офроуд вожњи по шуми, дакле искључиво асфалт, али различити нивои елевације... Нисам ни неко ко би јурио просечну брзину, приоритет би био боравак у природи и што је могуће комфорнија вожња на дуже стазе. Не бежим ни од половног бицикла ако је озбиљан продавац и ако је комплетно сервисиран и сређен... Буџет би био до 500е рецимо.
За толики буџет, ја бих препоручио полован бајс, у што бољем стању, наравно, и то трекинг. Друмаш би ти сигурно био неудобан, а МТБ је реално најлошија опција за асфалт, није за то прављен. Трекинг би био нека средина између та два, прилично универзалан бајс. Са или без предњег амортизера, зависи од потреба, мада ако је искључиво вожња по асфалту, није нужан уопште, чак је и сувишан.
Kibiców wrote:Marker ce mozda malo bolje da ti ispise a ja cu ono sto ja nosim.
Kaciga, naocare, rukavice, dobar ranac, rezervna unutrasnja guma, oprema za menjanje i lepljenje iste, pumpa, svetla,...ima dosta "sitnica".
Garderobu si vec pominjao pa da se ne ponavljam tu.
Све то исто само без ранца, а са торбицом испод седишта. Још носим и 3 најчешће коришћена инбус кључа, бидон са водом подразумева се, за допуну енергије нека бонжита, витанова или банана, обавезно нешто пара и мобилни.
Re: Бајсологија
MARKER wrote:Неколицина је показала интересовање за покретање теме о бициклизму генерално, па се овде могу размењивати мишљења на ту тему, а у то спадају сама вожња, руте, поправка и одржавање бицикала, алати, делови, опрема, помоћ око куповине, исхрана, суплементација итд. Лично сам дубоко загазио у све што је везано за бициклизам, ушло у крв и довиђења, чиста страст. Све ме интересује, тако да сам у позицији и на услузи да одговорим на скоро сва питања на ту тему.
Почећу одговором ЕлПадрину који ''изгори'' након 20-30 км. Не знам засигурно, али претпостављам да је у питању проблематичан стил вожње, конкретно проблем каденце. Укратко, каденца је број обртаја педала у минути и један је од најбитнијих фактора у самој вожњи. Грешка коју безмало сви почетници праве је та да брзину на бајсу желе да постигну преношењем велике силе на педале, тј. јаким гажењем у тежем степену преноса и тада је њихова каденца 30-50. То је одличан начин да брзо изгоре мишићи, поготово предња ложа, да се сјебу колена и зараде упале. Спрам човекове природе, највише кардиваскуларног и дисајног система, за једног рекреативца је идеална каденца око 90 обртаја у минути. Нема крутог правила по питању каденце, прилично је индивидуална, неком више прија 80, неком 100, али то је неки оквир до којег је дошла наука која се тиме бави. Професионалци возе каденцу и 120. Значи савет за Ел падрина, да не би брзо изгорео, вози у једном или два степена лакшем преносу, а постепено, временом повећај број обртаја. У почетку ће ти се чинити немогуће, јер виша каденца захтева више кисеоника, осетићеш да ти фали ваздуха, гушићеш се, али то није ништа чудно, то се тренира и временом бива све лакше. Да раздвојимо да не буде забуне, каденца као фактор скоро и да није битна за вожњу по граду, јер се ради о краћим релацијама од по неколико километара, али за дуже вожње ван града је од изузетне важности. Када је каденца у правилном оквиру, издржљивост ће бити на високом нивоу, моћи ће се прећи већа километража, штедеће се колена и мишићи, опоравак до следеће вожње ће бити знатно краћи. Значи прва ствар која се саветује свим почетницима, је да пораде на фактору каденце, мање силовања педала - више ротације. Педалање није преса, није чучањ, и не треба примењивати толику силу у вожњи, контрапродуктивно је. Без правилне каденце, нема квалитетне вожње.
Можда сам и омашио са одговором ЕлПадрину, али питање каденце је свакако веома значајно у самој вожњи и свако ко улази у свет бициклизма се треба позабавити том проблематиком. Више о фактору каденце можете прочитати овде http://www.ciklonaut.com/Kakovako/Kadenca.htm
Hvala brate Markeru na odgovoru.
Nisam baš mislio kada sam pričao o svojim vožnjicama da izgorim nakon 20-30km, nego sam donekle napomenuo da je to neki moj limit makar za sada, ali ovi savjeti će svakako pomoći ako se odlučim na neku ozbiljniju priču što se tiče bicikla.
Moj problem je što sam se nekako pretrpao različitim vidovima rekreacije i onda jako teško uspjevam pojedinačno da ih ispoštujem u nekom redovnom roku. Takođe možda je i problem što mi bajs nije baš na nekom nivou, kada sam ga kupovao imao sam samo želju da nakon dugo godina ponovo vozim bicikl, doduše na kraju i nije uopšte loše ispalo, evo već mu je druga godina, za platio sam ga oko 110e što je super za 2 godine i to koliko mi je služio. To je nekakav gradski - sportski bicikl (uslikaću ga kad uhvatim vremena), znači tanke gume, ne baš za neke planinske i seoske priče, a opet nije baš ni neki klasičan drumaš.. Tako da sam negdje ni na nebu ni na zemlji, a škripi mi sa parama pa sam i tu malo 'zaključan', mada imam neke kombinacije u planu.
Slobodno štancajte slike kao rođo, motivacija su i odmor za oči.
@Kibicow sjajna ideja ovo za makedoniju, pogotovo sada sa nekim novim beneficijama koje ista nudi.
Re: Бајсологија
Svezijast.vuki wrote:Cannondale sl2Rođaci wrote:koje bicikle vozite?
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Бајсологија
FELT Z35 custom, друмаш са равним воланом
Склапан из делова, сваки део по мојој жељи и мери, до задњег шрафа. Карбонски рам, виљушка, цев седишта, волан и рогови.
Склапан из делова, сваки део по мојој жељи и мери, до задњег шрафа. Карбонски рам, виљушка, цев седишта, волан и рогови.
Re: Бајсологија
Danas lep dan. Uhvatih nesto vremena pa izvozah nekih 10ak km, cisto noge da protegnem.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests